Podsumowanie pierwszego kwartału 2016r.


Końcówka marca to czas podsumowań pierwszego kwartału roku. Serdecznie więc zapraszam na spis przeczytanych książek i obejrzanych filmów.


Do dziś przeczytałam 9 książek. W porównaniu z Waszymi blogami jest to wynik słaby. Styczeń i luty upłynął mi na czytaniu jednej książki tygodniowo, więc było dobrze. Licznik popsuł mi dopiero marzec, w którym skupiłam się głownie na pracy (link) i brakowało mi czasu na czytanie.


Oto lista przeczytanych książek (na czerwono zaznaczone książki dla mnie szczególne):

·         J.Gray „Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus” 9/10
·         A.Cremin „Celtowie” 6/10
·         D.Glukhovsky „Futu.re” 9/10

Z filmami podobnie jak z książkami. Przez styczeń i luty szłam jak burza. W marcu trzeba było się wstrzymać. Oprócz ukochanego „Supernatural”, który staram się oglądać na bieżąco, widziałam jeszcze:

·         Igrzyska śmierci: Kosogłos 7/10
·         Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy 8/10
·         Miniserial – Arthur i George 4/10
·         Miasto aniołów 10/10
·         Serial – Pot i łzy 8/10
·         Garden state 9/10
·         Inni 9/10
·         Birdman 5/10
·         Przed wschodem słońca 9/10
·         Zjawa 8/10
·         Pamiętnik 8/10
·         Przed zachodem słońca 9/10
·         Przed północą 8/10

Muzycznie natomiast serce oddałam Lizz Wright i jej zmysłowej płycie „The Orchard”, której recenzja już wkrótce. Tymczasem jedna z moich ulubionych piosenek z tego albumu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sonia Czyta , Blogger