12 porad jak żyć lepiej wg Josepha Murphy'ego

Kochani, dziś przybywam do Was naładowana pozytywną energią, którą zawdzięczam „Potędze podświadomości” Josepha Murphy’ego. Książka liczy sobie już ponad 50 lat i od samego początku zajmuje czołowe miejsce na listach bestsellerów na całym świecie. Osobiście zauważyłam wielki „bum” na nią dopiero jakieś kilka lat temu i w końcu nadszedł mój czas, by się z nią zapoznać. 




Zachwycona tym, co przeczytałam, poniżej przedstawiam kilka porad, które najmocniej do mnie przemówiły. Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu. 

  1. Podświadomość jest ciemnią fotograficzną – tam wywołuje się swoje życie wewnętrzne.
  2. Potęga pozytywnego myślenia - być „namagnesowanym” człowiekiem pełnym wiary we własne siły i możliwości.
  3. Możesz się zmienić, poddając podświadomości projekt nowej wersji samego siebie”
  4. „Wyobraź sobie szczęśliwe zakończenie wszelkich kłopotów, poczuj radość spełnienia, a podświadomość powieli te wyobrażenia i zajmie się ich urzeczywistnianiem” 
  5. „Pamiętaj, że wiara jest niczym ziarno, które zapadło w glebę. Zakorzenia się i wydaje owoce. Wysiewaj pomysły w swoim umyśle, podlewaj i użyźniaj z ufnością, a wydadzą plony, czyli przybiorą realne kształty”
  6. „Wyobraź sobie, z wszelkimi szczegółami, że już osiągnąłeś upragniony cel. Uświadom sobie, co odczuwasz, a doczekasz się spełnienia”
  7. „Najłatwiej i najskuteczniej wpoić podświadomości upragnione wyobrażenie, zawarłszy je w krótkim, łatwym do zapamiętania zdaniu, które powtarzamy przed snem niczym kołysankę”
  8. „Uświadom sobie, co lubisz robić i zajmuj się właśnie tym. Jeśli nie wiesz, co jest twoim prawdziwym powołaniem, poproś o radę, a otrzymasz znak”
  9. Cudze słowa nie są w stanie urazić cię ani zdenerwować, chyba że sam im na to pozwolisz”
  10. Nie traktuj obecności współmałżonka jako czegoś, co jest oczywiste. Okazuj mu wdzięczność, zrozumienie i miłość”
  11. Możesz wybrać szczęście. Pomyślisz, że to zaskakująco proste, i takie właśnie jest. Może właśnie dlatego ludzie potykają się na drodze ku szczęściu; nie mogą uwierzyć, że tak łatwo dojść do celu”
  12. Wszystko, czego się boimy, można zastąpić tym, czego pragniemy. Jeśli boisz się choroby, pragnij zdrowia. Jeśli boisz się zniewolenia, pragnij wolności. Skupiaj się na tym, co dobre i spodziewaj się dobra, a twoja podświadomość ziści pragnienia. Ona nigdy nie zawodzi” 

Nie będę tutaj pisać o słabszych aspektach „Potęgi podświadomości”. Najważniejsze jest przesłanie, jakie niesie: wiara, że siłą własnej woli naprawdę możemy zmieniać w złoto wszystko, czego dotkniemy.  

Ufajmy i żyjmy lepiej! 


Zaczynaj dzień od słów:
"Spotka mnie szczęście.
Mam co do tego całkowitą pewność".

4 komentarze:

  1. Może przydałaby mi sie ta książka, bo od jakiegos czasu ciężko u mnie z pozytywnym nastawieniem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio u mnie ciężko z pozytywnym myśleniem, więc pomyślę nad sięgnięciem po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie! Rozbudza nadzieję i pewność, że wszystko się uda :) Powodzenia :)

      Usuń

Copyright © Sonia Czyta , Blogger