Podsumowanie 1/3 roku



Minęły już 4 miesiące 2019 roku. Robiliście już swoje kwartalne podsumowania, wkrótce przyjdzie czas na półroczne. Ja mam teraz trochę wolnego czasu, więc uznałam, że zrobię podsumowanie 1/3 roku😊

Od 1. stycznia do 30. kwietnia przeczytałam 21 książek. Bardzo się z tego powodu cieszę, bo zazwyczaj tyle czytałam W ROK! A tak, 21 to więcej niż połowa rocznego celu, który zamierzam osiągnąć (40 książek). Nie zamierzam go podbijać, ale jeśli się tak zdarzy, to nie będę płakać z tego powodu😜 Niestety wśród tych 21 książek są tylko 2 w obcym języku (angielski), ale jestem właśnie w trakcie lektury kryminału do nauki j.niemieckiego „Flirts” Wydawnictwa Edgard, co oznacza, że wzięłam się do roboty😃

21 książek dało mi prawie 7,5 tys. stron, a to około 60 stron dziennie. 
Średnia ocena wszystkich lektur to 4,2.


Najbardziej podobały mi się powieści czytane w styczniu, a najmniej kwietniowe. Tendencja idzie w dół niestety. Trzeba coś z tym zrobić.

Najwyżej ocenione przeze mnie książki:


Najniżej oceniona książka:

  • D. Glukhovsky "Tekst"

Podsumowując: jestem bardzo zadowolona z wyniku i mam nadzieję, że uda mi się utrzymać dobrą passę. Czytanie sprawia mi wielką przyjemność i cieszę się, że teraz udaje mi się poświęcać temu więcej czasu, niż dotychczas.

Pozdrawiam Was majowo!

Już wkrótce nowe recenzje, a wśród nich:
  • Nowy numer magazynu „Business English” (14.05)
  • „Alice’s Adventures in Wonderland” wydawnictwa [ze słownikiem] (21.05)
  • Artur Urbanowicz „Gałęziste” (28.05)

Widzimy się w następny wtorek!

2 komentarze:

  1. W 4 miesiące połowa ustalonego planu - coś czuję, że w tym roku poszalejesz. ;)
    Mam nadzieję, że ta tendencja "idąca w dół" się odwróci już w tym miesiącu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że szłam jak burza, ale Meekhan zatrzymał mnie na miesiąc :D O i się skończyła dobra passa. Ale według wróżb Goodreads, jeśli będę czytać 2,5 książki miesięcznie, to dobiję do zamierzonego celu :P

      Usuń

Copyright © Sonia Czyta , Blogger