Podsumowanie roku 2015 i wyzwanie "Czytam Polskie Serie"

Kochani!

Rok 2015 minął bezpowrotnie a wraz z nim książki, które przeczytaliśmy. Mnie udało się pobić swój osobisty rekord. W roku 2013 i 2014 przeczytałam równo po 20 książek. W 2015 było ich już 25! Mam nadzieję, że rok 2016 będzie równie owocny. 
Niestety w roku 2015 mocno zaniedbałam bloga. Z powodu licznych wyjazdów nie miałam czasu regularnie go prowadzić i po wielu wspaniałych książkach niestety nie został tu ślad. Spróbuję to nadrobić jeszcze w styczniu. Opisać te, które najmocniej zapadły mi w pamięć.

Oto lista przeczytanych przeze mnie książek w roku 2015:

M.Zusak „Złodziejka książek” 10/10
M.Schneider „Marilyn. Ostatnie seanse” 4/10
P.V.Brett „Malowany człowiek t.1” 8/10
P.V.Brett „Malowany człowiek t.2” 8/10
P.V.Brett „Pustynna włócznia t.1” 9/10
P.V.Brett „Pustynna włócznia t.2” 8/10
P.V.Brett „Wojna w blasku dnia t.1” 9/10
P.V.Brett „Wojna w blasku dnia t.2” 8/10
J.Gaarder „Dziewczyna z pomarańczami” 10/10
P.V.Brett „Wielki Bazar. Złoto Bryana” 5/10
J.Gaarder „Córka dyrektora cyrku”  6/10
A.Dumas (syn) „Dama Kameliowa” 10/10
I.Karpowicz „Sońka” 10/10
L.Tołstoj „Anna Karenina” 7/10
K.Bruner, J.Ware „Znaleźć Boga we Władcy Pierścieni” 2/10
O.Wilde „Portret Doriana Graya” 10/10
D.Brown „Kod Leonarda da Vinci” 7/10
T.Gerritsen „Ciało” 2/10
M.Miller „Achilles. W pułapce przeznaczenia” 7/10
S.J.Watson „Zanim zasnę” 6/10
L.M.Montgomery „Ania z Zielonego Wzgórza” 8/10
E.Hemingway „Stary człowiek i morze” 3/10
Y.Martel „Życie Pi” 9/10
R.Kapuściński „Cesarz” 4/10
A.Stasiuk „Dziewięć” 3/10

Kursywą zaznaczone są książki, do których na pewno zapragnę wrócić. Jak widać, jest ich więcej niż połowa. Pozwala mi to wysnuć wniosek, że rok 2015 był dla mnie bardzo udany, jeśli chodzi o wartość przeczytanych przeze mnie książek.

W roku 2015 wzięłam udział w jednym wyzwaniu czytelniczym – Jesiennym Bookathonie, którego podsumowanie znajduje się tutaj


Na rok 2016 zaplanowałam sobie własne wyzwanie czytelnicze pt. Czytam polskie serie

Mój plan serii:

          A.Sapkowski – Saga o Wiedźminie (8 książek)
          A.Sapkowski – Trylogia Husycka (3 książki)
          J.Grzędowicz – Pan Lodowego Ogrodu (4 książki)
          A.Ziemiański – Achaja (3 książki)
          R.M.Wegner – Opowieści z meekhańskiego pogranicza (5 książek)

Poza seriami mam w planie czytać też inne rzeczy, ale Polskie Serie  to mój priorytet w tym roku.

Jeżeli chodzi o bloga, to nie mam żadnych postanowień noworocznych. Jedyne co, to życzenie wobec samej siebie, żeby pisać regularnie – średnio raz w tygodniu COKOLWIEK (nie musi być recenzja książki, może być też opinia o płycie, czy o filmie, gdyż te działy są u mnie szczególnie zaniedbane) i pod koniec każdego miesiąca podsumowanie, co dobrego udało mi się zrobić dla siebie.

No to do dzieła! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sonia Czyta , Blogger