Share Week 2020


Cześć! :) 

Przybywam do Was po tej dziwnej i smutnej Wielkanocy z radosnym wpisem. Po raz kolejny na blogu u Andrzeja Tucholskiego ruszyła akcja Share Week. Pokrótce: blogerzy polecają blogerów. Wyróżniamy wyjątkowych ludzi i najbardziej wartościowe dla nas miejsca w sieci.

Bardzo dziękuję Sylwii z Unserious.pl za polecenie mnie w ramach Share Week. Nominacja była dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Dziś podzielę się z Wami moimi ulubionymi blogami książkowymi. 


Moja ulubiona trójka:



Sylwia (Unserious.pl)


Nie jest to puste "odwdzięczenie się" za nominację. Bloga Sylwii odwiedzam najczęściej i zawsze mam pewność, że znajdę u niej coś dla siebie. Mamy podobny gust, ale czerpię też od niej inspirację do wychodzenia z czytelniczej strefy komfortu. Dzięki wyzwaniu Czytam postapo z Unserious.pl odkrywam zupełnie nieznany mi wcześniej, postapokaliptyczny ląd. Zawsze mamy o czym pogadać przy herbatce w Bratysławie. Chyba nigdy nie zdarzyła nam się krępująca cisza. Od pierwszego spotkania po prostu nam zatrybiło😉


Kasia (Kącik z książką)


Kącik z książką to drugi pod względem częstotliwości blog, na który zaglądam. Ilekroć tam jestem, moja lista „Must read” wzbogaca się o nowe pozycje czytelnicze, przez co półka na Legimi zaczyna pękać w szwach. Tam też najczęściej łapie mnie refleksja „Tyle książek do przeczytania, a życie takie krótkie”😊



Kuba (Oczytany Facet)


Na Oczytanego Faceta natrafiłam stosunkowo niedawno, ale od razu poczułam się tam dobrze. W Kubie cenię to, że nie bawi się w uprzejmości i jeżeli coś mu się nie podoba, to pisze o tym wprost. Należy zaznaczyć, że krytyka w jego wykonaniu jest bardzo kulturalna i merytoryczna. Oprócz recenzji, na blogu Kuby można znaleźć różne ciekawe wpisy okołoksiążkowe, a także najnowszy, obiecujący cykl postów - „Niedzielny deser”.


To są moje 3 ulubione miejsca w blogosferze. Mam nadzieję, że wpadniecie tam w odwiedziny i znajdziecie coś dla siebie. 

Trzymajcie się zdrowo w tym trudnym czasie i pamiętajcie o #zostańwdomu 💗

10 komentarzy:

  1. Super akcja. Znam tylko jeden z tych blogów, więc lecę zrobić rekonesans. :) Bardzo podoba mi się zdjęcie domku-biblioteczki na drzewie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To zdjęcie zrobiłam będąc w Jurmali w Łotwie. Jest tam taki malutki park i u jego wejścia wisi taka własnie biblioteczka.

      Mam nadzieję, że zaproponowane przeze mnie blogi przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  2. O, Unserious.pl ode mnie też dostała nominację. Zobaczymy, a nuż się załapie na podium!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za polecenie, bardzo mi miło i szczerzę zęby od rana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z podanych blogów nie znam ani jednego, a szkoda!
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie spacer po zaproponowanych przeze mnie blogach :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © Sonia Czyta , Blogger