Kulturalno-Blogowe Postanowienia na 2017 rok

Cześć!

W zeszłym tygodniu dzieliłam się z Wami książkami, które czytałam w roku 2016. Dziś przyszedł czas na postanowienia. A raczej życzenia :)

W roku 2017 chciałabym:

Przeczytać 30 książek. Stawiam sobie cel realny, biorąc pod uwagę swoje życie zawodowe i prywatne.

Czytać głównie literaturę polską oraz iberyjską (lub iberoamerykańską). Wiąże się to z ogromną ilością książek, których przybyło mi na półce, a duża część z nich jest właśnie tego typu.

Przy okazji czytania polskiej literatury, pewnie sięgnę po serie, od których uginają mi się półki, więc ogłaszam ponownie wyzwanie „Czytam polskie serie”, o którym kilka słów w zakładce wyżej

Dodawać tu co najmniej jeden wpis na tydzień. I oczywiście kontynuować cykl „Odkrycia” – zawsze na początku miesiąca zrobię podsumowanie tego, co czytałam, widziałam, słyszałam i co szczególnie zwróciło moją uwagę.

Nie stronić od oglądania filmów. Jakoś nigdy za szczególnie nie lubiłam siedzieć przed telewizorem, ale teraz zaczynam odkrywać z tego przyjemność, odkąd trafiłam na HBO czy Canal+, gdzie naprawdę jest co oglądać.

... aha i jeszcze chcę zrobić sobie maraton filmowy z Judem Law, tak jak kiedyś z Johnnym Deppem ;)

Więcej pisać Wam o muzyce. Jestem wykształconym muzykiem, więc chętnie będę dzielić się z Wami spostrzeżeniami na temat wysłuchanych płyt. Oczywiście nie będę Was uszczęśliwiać teorią muzyki, ale pisać o osobistych odczuciach.

To chyba tyle planów kulturalno-blogowych. Jak Wam się podobają? Dajcie znać poniżej :)

Jeśli chcecie być na bieżąco, klikajcie mnie na  
Twitterze
Insta
Fejsie.

Pa!

2 komentarze:

  1. Z oglądaniem filmów miałam tak samo - jeszcze niedawno w ogóle ich nie oglądałam, a teraz coraz chętniej wybieram taką formę rozrywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz co najmniej raz w tygodniu chcę obejrzeć film, a oprócz tego ogarnąć parę seriali. Jak się okazuje, na wszystko można znaleźć czas, to tylko kwestia dobrego planu :)

      Usuń

Copyright © Sonia Czyta , Blogger